Niin viehättävää, Rocky Horror Picture Show pyörii jo toista kertaa tänään ja tarjolla on sekä voipopcornin, mansikkajuustokakun että käristetyn vaahtokarkin makuisia jelly beanseja.
RHPS:n suosio olisi pitänyt jonkun hoksata tulkita heikoksi signaaliksi siitä yksilöiden motivoituneisuudesta sisällöntuotantoon ja vuorovaikutukseen, joiden varaan on rakennettu tämän hetken megamenestystarinat YouTube, Blogger, MySpace, Irc-galleria, HabboHotel ja sarja muita. RHPS:n alkuajat olivat kyllä jännittäviä, tästä olisi siistiä tehdä syvempikin Tipping point -analyysi. Yleisön keskenäinen vuorovaikutus, jaetut kokemukset samassa suljetussa tilassa ja RHPS:ta näkemättömien vahva toiseuttaminen eivät ole mitenkään heikkoja tekijöitä tässä.
Teokseen voi tutustua mm. 30 sekunnin pupuvideon tai Tuubin tarjoileman Time Warp-pätkän kautta. Ou jee jee.
maanantaina, tammikuuta 15, 2007
tänään rockyhorroria ja voipopcornjellybeanseja
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti